У розвинених країнах старшокласники після початкової та основної школи, як правило, проходять процедуру вступу до профільних академічних чи професійних ліцеїв. Власну концепцію старшої ланки загальної середньої освіти у статті пропонує заступник директора Херсонського фізико-технічного ліцею Володимир Бєлий.
У нас переважає аморфне ставлення до вибору своєї освітньої траєкторії, у більшості люди зорієнтовані на отримання лише «документу» про освіту, хай навіть сумнівної якості.
Таке ставлення може змінитися лише у випадку появи чітко означеної політичної волі керівництва держави до здійснення системної освітньої реформи. Зараз вперше у новітній історії незалежної України уряд затвердив Політичну пропозицію щодо реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа». Акцент поставлено саме на загальну середню освіту, адже це той сегмент освіти, що охоплює всіх і завжди.
Саме у контексті суспільних очікувань на новоякісну організацію освітньої справи і пропонується ось це ескізне бачення кардинально нової концепції діяльності старшої школи як окремої, профільної, ланки загальної середньої освіти.
Немає коментарів:
Дописати коментар