Нові дані, отримані за підсумками проведення ЗНО у 2016 році, дозволили провести аналіз розподілу балів та нерівності в балах, отриманих учасниками тестування. Розподіл балів залежить, зокрема, від предмету, типу населеного пункту та типу навчального закладу. Роздумами про причини таких розбіжностей ділиться аналітик аналітичного центру CEDOS Ігор Самохін.
Аналіз підтвердив наявність проблем із математичними знаннями у випускників українських шкіл. Крім того, аналіз показав більш наочно відомі дослідникам розриви між міськими і сільськими випускниками та між випускниками зі звичайних і "елітних" шкіл. Не тільки середній бал є вищим, але і внутрішньошкільна нерівність виявилась нижчою в "елітних" школах. Попри ці розриви, нерівність усередині шкіл усе ще вища за нерівність між школами. Державна освітня політика може скоротити нерівності у навчальних результатах українських школярів, якщо більша увага буде приділятись сільським школам та школам, які "відстають" за своїми показниками. Крім того, рекомендується заборонити селективність в елітних навчальних закладах, яка призводить до сегрегації на школи з відмінниками та школи з усіма іншими.
Детальніше.......http://osvita.ua/school/52811/
Немає коментарів:
Дописати коментар