четвер, 16 липня 2015 р.

Німецький фізик Альберт Ейнштейн (14 березня 1879 - 18 квітня 1955)

Єдина причина для існування часу - щоб все не трапилося одночасно.
Прагни не того, щоб домогтися успіху, а того, щоб твоє життя мало сенс.
Здоровий глузд - це сума упереджень, набутих до вісімнадцятирічного віку.
Якщо ви хочете мати щасливе життя, ви повинні бути прив'язані до мети, а не до людей або речей
Є тільки дві нескінченні речі - Всесвіт і дурість. Хоча щодо Всесвіту я не цілком впевнений.
Є лише два способи прожити своє життя. Перший - так, ніби ніяких чудес не буває. Другий - так, ніби все на світі є дивом.
Освіта - це те, що залишається після того, коли забувається все, чому нас вчили.
Єдине, що заважає моєму навчанню - моя освіта.
Ви думаєте, все так просто? Дійсно, все просто. Але зовсім не так.
Все слід спрощувати до тих пір, поки це можливо, але не більше.
Тільки ті, хто здійснює абсурдні спроби, зможуть досягти неможливого.
Шлюб - це спроба створити щось міцне і довготривале з випадкового епізоду.
Найгірша доля - це ні для кого не бути долею.
Я не знаю якою зброєю битимуться в третій світовій війні, але в четвертій світовій війні будуть битися палицями і камінням.
Ніщо не може вважатися більш явною ознакою божевілля, ніж повторення одних і тих же дій в надії отримати різні результати.
Я навчився дивитися на смерть як на старий борг, який рано чи пізно треба заплатити.
Гравітація не може відповідати за тих, кого любов збиває з ніг.
Уява важливіша за знання. Знання обмежені. Уява охоплює весь світ, стимулюючи прогрес, породжуючи еволюцію.
Коли я вивчаю себе і свій спосіб думати, я приходжу до висновку, що дар уяви і фантазії означав для мене більше, ніж будь-які здібності до абстрактного мислення.
Цінність людини повинна визначатися тим, що вона дає, а не тим, чого вона здатна добитися. Намагайтеся стати не успішною, а цінною людиною.
Щоб стати бездоганним членом стада овець, потрібно в першу чергу бути вівцею.

Немає коментарів:

Дописати коментар